Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 18, 2011

PENAT LELAH SEHARI

weyhweyh
eh ape ni tak beradap betol
cube kasi salam dulu
ehehhe
salam semuaaa :)
hahaaha, macam orang gilak an
haaa ni saya nak habaq mai sat
penat gila aku hari ni n geng2 aku ni haaa
nak lah carut opp skitt skit lah ann
gile doe xpuas ati aku dengan layanan manusia dekat dungun ni ( sorry terbagitahu )
hahaaha, aku geram doe dengan layanan mereka ni
dahla tadi silap tempat mula mula an , pastu bapak lah layanan dia macam tanak layan je
wuwwuwuw , sedih doeee tapi takpa kami still teruskan perjalanan , ewah2 :)
haa ni nama nama budak geng aku iaitu : sha, zila dan kak kinah , tapi kak kinah tak join sebab dia balik
mesti korang penat kan tengok aku membebel buta jek , apa kata korang layan muka muka budak tak puas hati




oke ini sharifah aqlima merangkap ketua kami., haha tapi an die still leh senyum --'


ini nama nye zila, still single , heee. tapi agak pemalu lah :)


haaa, ni sape . ni lah cik anis molek bersama jam nye yang besor tuu --'
hahaaha. kalau tak kenal , buat buat jer kenal oke ?
tapi dia ni suweet kan? oke terlebih sudaa :)





No comments:

Post a Comment