Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 23, 2011

KECIK HATI KE BESAR HATI ?

okay salam, pe kabar semua orangg ?
semua sehat? aceceyh
okay berbalik pada tajuk aku tuu ?
ape yang korang rasa ekk ?

BESAR HATI
okay aku berbesar hati sangat sebab aku dipilih dalam satu contest ni , tak penah penah kan, aku just seronok je masuk contest ni , benda senang sebab just upload je picture yang cantik then upload , hee tenkiu sebab bagi gak aku peluang masuk ni even hadiah dia kurang menarik tapi takpa, just seronok seronok sahaja :)

KECIK HATI
okay , aku tahu ramai yang terasa hati sebab aku mengajak orang meng LIKE aku punya picture, by the way aku bukannya nak memaksa mana mana pihak pon , just LIKE picture aku dengan ikhlas, maybe ramai yang dah salam faham , if ada aku kecikkan hati korang , ampun di maaf, aku tak pernah memaksa , just mahu enjoy this contest because this is my first contest , maybe orang fikir aku sombong kan , bila nak minta tolong baru terhegeh hegeh nak tegur bukan , if ada yang terasa , by the way , i'm so sorry :) kepada yang support aku thank you , sekarang aku berserah sahaja, pada yang nak LIKE picture aku dipersilakan tanpa paksaan . sekian terima kasih :)

No comments:

Post a Comment