Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 19, 2011

KAWAN TERBAIK WOK !



salam :)
okay. hari ni happy sangat doe sebab membe aku ni haa
akhirnya dapat jugak memilih kos apa yang deowg mahu
haahah, atleast aku ada teman nanti untuk buat report
yelah , tadi ade ke pulak satu group aku seorang
giler gempak doe nak buat semua kerja dalam satu masa
aku ni patung ke apa ?
haahha, last last membe aku ni ha , wani , linda dan denin buat jugak keputusan deowang nak memilih
yeay ! akhirnya aku ada geng jugak
dengan itu , aku mengoffer diri untuk belanja deowang ni makan . eh silap minum saja
haahaha
okelah membebel lak, layan kan gambar dekat bawah ini oke ?


meh saya perkenalkan , sebelah kiri tu linda dan sebelah kanan tu denin 


okay , yang sebelah kiri tu sengih cam kerang busuk itu aku lah . haha . yang comey sikit pada aku tu wani.


okay ni santapan untuk petang dan malam kot , nasi hanif. hahah tokey dia nama hanif, classmate aku , tapi aku lupa apa nama nasi ni sebenarnya  


bersama pasangannya milo ais 


haaa, ni muka budak yang lapar macam tak makan sepuluh tahun 


dah dah , jum mandi dulu okayy, nanti kita bersambung ok :)



No comments:

Post a Comment