Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

KAWAN BARU !

okay salam, wah lame tak update blog kan ( ayat nak poyo je )
okay ye teman teman , saya mahu buka satu story pasal kawan baru
wahhhh mesti semua nak tau kan siapa yang dimaksudkan?
mesti macam suprise kan? haahha , okay name budak comel ni EYNA HARON okay
sebut betul nama dia tu, kalau salah nanti kena makan saman, hee, opps adik eyna haron jangan marah okay (padahal umur sama ja ) , hahaha poyo je aku nak panggil dia 'adik'. okay stop mengarut, haha, okay detik detik kami berkenalan baru semalam, haha, by the way aku malu nak tegur dia , padahal semua aku dah stalker actually pasal minah ni , heheh, sorry sebab stalker tak cakap, aku masuk blog dia, by the way aku memang sangat sangat addicted dengan gambar dia, cantik sangat, style dia pon hebat jugak, lain macam aku ni ha, macam gaya gaya budak lagi, tak sedar yang umur kau tu dah 21 hanis oi, ubah lah skit trend ko tau , weyh minah aku nak kau ajar aku mekap boleh ? hahah, tak masuk langsung , tak tak maksud aku cara berpakaian kau lah , cun lah weyh, aku suka doee, okay dia cakap muka kami serupa, macam kembaq, tapi dia ni tak boleh belah semua nak menang ja, haha, seronok kawan dengan dia ni sebab dia tak malu malu kucing, senang cerita sempoi lah , by the way cik eyna, selamat berkenalan okay, number dah ada bukan ? nanti kita text okayy,, nah aku buat special untuk kau ? terharu tak ? wee ^_^. okay sudah membebel banyak banyak lak, okay layan picture dia kat bawah , ala ala kembar aku bukan :D



comel kan dia? jeles i tau, tapi kami macam kembar kan ? heehehe, kalau nak lebih dekat kenal dengan dia, add la facebook dia, okay by the way , tq promote contest aku kat blog kau, sayang kau ketat ketat <3
ni facebook dia eyna haron .

No comments:

Post a Comment