Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 30, 2011

BERGUMBIRA ! :)

okay cun post aku kali ini, okay tanak dah stress cuma nak cite pasal ape yang aku buat sepanjang di shah alam, fuyohh memang letih doe, penat ke hulu ke hilir, tapi takpe, enjoy habis habisan bukan? gila bersama ain cha'a , rean , b dan kawan kawan rean, haha, takkan aku lupa semua ni weyh, hahaha
okay meh bedah nak cite satu satu,

first day sampai shah alam terus pergi karoke okay, tempat disembunyikan ( padahal tak tahu kt ne ), gile weyh 3 jam kitaorg karok, by the way aku tak ketengahkan bakat aku untuk menyanyi sebab sore aku mahal, cewah2 padahal macam sinchab, so aku tak masuk sgt, deorang je banyak, bilik agak luas weyh, semua pergi tak salah aku dalam 9 orang kot, haha, tapi gempak gile sore rean, b, adik b ngn lain, kalau aku masuk, mesti tenggelam, so aku layan kan mereka saja, tapi pergh macam leh buat final, cuba bayangkan 3 jam, then berapa puluh tah lagu nya, hihi, tapi aku enjoy sgt2 ,okay layan picture kat bawah ni



okay kiri wani , aku n kwan rean :)


ni adik beradik, pergh sore deowg mmg cun, kalah aku beb :D


ni caca, mcm syok sendiri kan? HAHA


rean ( vokalist ) , kwn rean n cha'a :)


deowg ni sore merdu weh :D


ni ah sepasukan kami, teruskan misi untuk berkaroke :)


cun kan kami semua ? :C


wani dengan artis, HAHA


sweet , sour , sugar :D




cun tak cun tak ?


ni artist dengan kawan die --'

No comments:

Post a Comment