Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 30, 2011

GERAM MAKAN GARAM

salam, hi semuaa, ape kabo , huu
okay lah malas nak cakap banyak sebab sekarang mood tak baik lah weyy
aku geram dengan sesape jelah, by the way aku tak lupa kawan lah, tak boleh ke tolong kawan awak ni 
bukannya kerja susah pon, senang je kan, sekarang semua orang bz nak masuk contest, termasuk lah aku
entahlah ramai yang cakap tak baik masuk contest
adakah muka itu aurat? tak boleh nak like like? aku tak faham lah weyh dengan segelintir manusia kat luar tu , please explain kalau aku salah.
banyak pulak kerenah dia, okay biar buat asalkan ikhlas bukan? okay lah dah malas aku nak promote ke ape?
kalau rezeki aku nak menang, memang hak aku kann ? okay salam

No comments:

Post a Comment