Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 2, 2011

SAY GUD BYE !

okay entry kali ni sedih sedikit, actually pristiwa ini berlaku pagi tadi, aku bangun siap siap comel comel then terus hantar akak aku dan suami dia plus anak saudara aku, suasana sunyi meyelubungi lapangan terbang tadi, mak aku dah penuh air mata tu, cuma tahan jek, susah mak saya tu nak lepaskan cucunya, almaklumlah cucu kesayangan, huhu, tapi sedih juga tengok mak tadi, tapi nanti saya pula nak tinggalkan mak sebab nak masuk uitm nanti, sunyi emak nanti, nanti mak datang lah melawat adik okay kat dungun . selamat tinggal akak kesayanganku, dok sarawak elok elok, kena pandai jaga diri kat sana sorang. mak tak dak nak teman, semua kena wat sendiri. aku pon rindu hang, tak boleh nak gadoh gadoh dah . nanti balik mesti anak saudara aku dah berjalan, dah boleh ajak dia p karoke, haha. 

okay mari saksikan detik detik akak aku nak berlepas ke sibu , sarawak 



ni kakak aku . lain giler muka kami kan?

ni abang ipar aku, ensem kan?huhu

ini anak saudara aku yang suka cakap banyak :)

ni muka budak kena paksa bangun awal. huhu buruk je kan ?

p/s : jaga diri baik baik di semenanjung, ada jodoh kita jumpa lagi kakak :)

No comments:

Post a Comment