Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

JALAN JALAN CARI MAKAN ! :)

salam, wah okay hari ini dah taknak post benda sedih , saja nak post apa yang aku buat hari ini , konon konon bz kan diri hehe , actually nak layan muvie tapi episodnya lah pula xlengkap , so tulis jelah blog dl :)
okay actually aku , cha , wa dan mas pergi bandar hari ni , around 8.45 pm , hehe aku dan cha pergi pasar malam cuci mata jap, layan orang yang jual beli kat situ , hehe then wa dengan mas pergi beli barang dapur , hehe , then habis semua kitaorang lepak cari kedai makan, aku just tengok deowang makan je memandangkan aku dah kenyang sangat penangan keowteow tomyam kat kolej aku tadi, hehe tapi memang enjoy keluar malam ini untuk menghilangkan stress tapi aku ada hajat sama sebab nak bayar bil BB hehe actually :) okaylah layan picture kat bawah ini okay , tengok muka muka budak comel , hehe perasan pulak ^^


  okay macam biasa , sebelum keluar snap picture sendiri  . tanpa mekap sangat :)





i hope one day, sum1 can give me that card, how sweet :)


okay ini time kitaorang tengah melantak :)








p/s : tq cha coz ajak aku keluar , hilang sedikit stress :)

No comments:

Post a Comment