Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 27, 2011

PC FAIR !

hehe, actually banyak cerita kot nak cerita , hehe okay hari ni ada pc fair dekat dengan uitm dungun , so aku memberontak dalam membeli *ayat tak leh bela , haha aku memborong sakan hari ni , aku hari ini pergi dengan denin dan linda sahaja okay , rambang mata kot tengok banyak benda di hadapan mata , semua aku nak ambil , haha tamak kan ? last last hanya tiga barang je yang aku sanggup borong , dah lama mahu kot , okay tanak cakap banyak jum layan barang ape yang aku borong , bajet macam pergi pasar malam lak :P

1st barang aku ambil , tetikus :)


2nd : earphone



3rd : usb




p/s : borong sakan noo , kena juga berjimat ! :)

1 comment:

  1. salam singgah.
    sy pn exstudent uitm dungun gak.
    skunk smbg degree kt pnck alam.
    dtg sini jenguk2.nice blog.:)
    jemput2 singgah blog sy.
    zatyzakarie.blogspot.com :)

    ReplyDelete