Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 20, 2011

FIRST PICTURE TAKEN BY NURUL WAHIDA , MY BESTIE

haha, rasa tak boleh bayang lak gambaq first dia ambik dulu dekat tasik, 1st time kot rasanya kami merempit naik skoot pi dekat tasik , haha , main hentam hentam tangkap gambaq, nurul aku rindu picture ni , so aku tulis dalam blog, rindu nak dengan hang , naik motor sekali , main banyak noo kita , pi jalan jalan , hihi , miss u nurul , aku saja nak tunjuk picture yang hang tangkap dekat aku dalam blog ni supaya semua orang tengok hang ada bakat, lepas ni kalau ada rezeki mesti orang ambik hang kerja , aku suka kan beletiaq dekat hang sampai hang jemu dan marah marah kan dekat aku , tapi aku nak hang tau yang aku selalu ada kat hang time hang susah dan senang :) aku tolong banyak mana aku mampu ok sayang , jangan nangis okay sebab aku jauh . ilysm :) ni gambaq gambaq hang ambil dekat tasik . aku tunjuk tau kat depa nah :)













 p/s : aku doakan supaya hang berjaya dalam hidup dan cepat dapat kerja dan mendapat jodoh yang terbaik , lapaq SR wei , jangan lupa belanja time dah kerja nanti okay :)

1 comment: