Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 2, 2011

BEST FRIEND FOREVER !

salam. apa kabar semua? huhu, okay today i want to tell all of you about my best friend, haah sejak bila hg ni dok speaking anis hoi. salah kot. okay ni sahabat aku dari aku lahir lagi, kira macam dalam perut pon boleh, dia ni merangkap jiran dan adik beradik aku, kisah story mory semua dia tahu, dan kami ni sering bertukar rahsia antara satu sama lain, saya sayang dia sangat, dulu kami bergaduh tapi dengan bergaduh tu mengeratkan lagi persahabatan kami, pewiit ayat berfalsafah , okay dalam post kali ni nak cerita pasal dia teman aku pergi shoot, tak reput lagi kan cerita ni actually, maybe dua hari yang lepas, dia lah segalanya, cewah orang yang support dari belakang lah ni, mekap mekap aku, semua dengan dia lah, tidor sekatil, makan sekali tapi mandi je tak sama. haaha. okay dah merepek je kau ni anis, nak cerita pasal aku belanja dia actually makan hari tu, secret recipe kot, dia pau aku sakan. tapi takpa sebab sayangkan membe aku sorang ni aku pon belanja lah sebelum pergi shoot

okay saksikan gambar di bawah okay dan selamat menjamu selera


ni muka budak lapar nak makan kek :)

ni lah sahabat saya , madu saya :)

ni kek saya . yum2

ni makanan santapan madu aku 
comelkan dia, kami pon dah kenyang :)

ni muka budak dah kenyang :)






p/s : i love you nurul wahida. thank you sebab jadi tulang belakang aku. :)

No comments:

Post a Comment