Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

NURUL WAHIDA :)

okay entry kali ni untuk sum1 yang special juga dalam hidup aku, dia lah kakak, dia lah emak, selepas pemergian ibu aku , dia lah peneman hiudp aku sekarang di rumah , apa pun masalah kami dua ja yang tahu , tapi baru baru ni BF dia wat hal. nurul aku dah cuba sedaya upaya nasihat dekat hang , aku harap hg ang kuat, dan lagi satu ingat pesanan aku , biar lah orang buat dekat kita macam macam, nanti apa yang dibuat akan di balas dengan setimpal, aku tau hg sekarang dalam kesedihan dan kecewa bukan? aku pun penah alami benda yang sama, take time juga untuk melupakan sum1 yang kita sayang bukan . aku tau hg kuat , please cuba fikir ke depan dan cuba menerima orang lain ea wahida, aku doakan hg bahagia di dunia dan diakhirat dan mendapat jodoh yang terbaik .terima kasih kawan selama ni hang banyak berkorban untuk aku , sampai abaikan kawan kawan yang lain demi aku, aku ada hang sorang ja kawan yang rapat dekat sini , aku harap kita leh duk bersama sama kongsi semua masalah sama sama, aku ada ja untuk hg , terima kasih sayang .  please be strong dear !


p/s : you are my BFF , remember that , dimana da hang, di situ ada aku okay ?

No comments:

Post a Comment